torsdag, september 14, 2006

Mord i sinnet

Det har sen ett dygn tillbaka surrat omkring en flugjävel hemma hos mig. Han är omöjlig att ta dö på, (jag hittar inte flugsmällan)så fort jag försöker klippa till honom slutar det med att jag får ont.

Han verkar ha kärat ned sig i mig också. Han surrar runt mitt huvud konstant och snart blir jag vansinnig.

Igår vann jag ett litet krig i alla fall. Innan jag gick och lade mig lyckades jag stänga in honom på toaletten, så där fick han tillbringa natten. Jag somnade mycket tillfreds över mig själv. Dessvärre lyckades jag glömma bort honom under natten så i morse släppte jag ofrivilligt ut honom och nu är han ute och gör livet surt för mig igen.

AAAArgh. Dö din jävel!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inte döda. Bara klappa.

Miiaoo sa...

Kill the bastard!!
Nä, skämt åsido (varför säger man så egentligen?!). Jag brukar alltid släppa ut sånna vilsna stackare, men just flugor och myggor har jag svårt för att låta vara inne och störa på det viset.