onsdag, september 13, 2006

Märklig dröm

I natt drömde jag att jag var tärna när Paris Hilton skulle gifta sig. Det var kvällen före vigseln och vi skulle till frisören och få vårat hår i ordningjort. Jag minns att jag undrade hur håret skulle hålla sig snyggt under natten när vi sov men Paris sade att vi var tvungna att hålla oss vakna, alternativt sova sittandes.

I vilket fall så blev jag tilldelad en mycket attraktiv manlig frisör som tog med mig till en liten skrubb och sa; gå in där och ta av dig alla kläder. Jag vägrade. Jag hade ingen som helst lust att stå där helt naken och visa bilringarna i flera timmar för honom. Då kom han med en galonoverall till mig som jag kunde sätta på mig och då gick det bra.

Mitt hår klipptes kort och färgades i tre olika nyanser av rosa och sedan kläddes jag i en svart klänning och sminkades som en gatflicka. Passade faktiskt riktigt bra i hop med Paris svarta brudklänning.

Sedan vaknade jag.

Inga kommentarer: