onsdag, november 01, 2006

Hmmm

Jag antar och hoppas att snön försvinner rätt snart. Lat som jag har varit så har jag inte plockat undan utemöblerna och nu är de fulla med snö. Det hade varit klokt att flytta in dem i förrådet så att de inte är fulla med stelfrusen snö när vi ska flytta.

Undrar varför vi alltid ska envisas med att flytta på vintern. Det här blir tredje flytten på rad nu som vi flyttar mitt i smällkalla vintern.

Oj vad jag har flyttat.

1995 flyttar hemifrån (hyresrätt)
1996 flyttar ihop med expojkvän till stan (hyr i andra hand)
1997 flyttar med ex tillbaka till väsby (hyresrätt)
1998 flyttar i från ex till eget (hyresrätt)
1999 flyttar i hop med älskling (hyresrätt)
2002 älskling och jag flyttar till större och får barn (hyresrätt)
2003 vi flyttar till något större och bättre (hyresrätt)

2007 Flyttar till eget hus. (Äntligen eget!)

Inga kommentarer: