fredag, januari 05, 2007

Nu går det inte mer

Nu kan jag inte packa mer. Kartongerna är slut.

6 kommentarer:

sockerdricka sa...

Papperspåsar och svarta sopsäckar!! Eller skulle jag inte sagt något? ;)

Blue sa...

Jag hatar att flyttpacka, sist jag flyttade sa jag att det var sista gången och att där skulle jag bo till den dag jag bärs ut på bår.

Åh om jag hade haft facit i hand då och vetat att jag skulle bo i kappsäck tio år senare =)

Men, fördelen är att allt blir rensat, ordentligt, sådär som man aldrig gör när man städar och bara putsar ytan lite.

*always look on the briiight side of life...*

=)

smultronpaj sa...

Tack för den du. Tyst med dig. Jag fick en välförtjänt paus. I morgon kommer pappa med nya kartonger. Då är det på´t igen.

Lilla Jag sa...

Flytta..det är roligt, om man bara slipper att packa, vilket jag alltid råkar ut för. Sen kånkar och bär jag allt tillsammans ner till bilen med gubben. Gubben kör visserligen bilen, men väl framme så kånkas och bärs det lika mycket igen och se packar jag upp allt också...

Jag tror jag missat mitt kall!

smultronpaj sa...

Jag oackar och packar upp, men jag bär inget. Inte så mycket i alla fall.

Vanja sa...

Tur att man har en morot i nya lägenheten iallafall, så man står ut med all röran... :)