måndag, maj 19, 2008

Förvirrad

Jag är ofta ganska förvirrad men jag brukar dölja det väl (inbillar jag mig ialla fall) Läste precis om stor förvirring inne hos Denise och kom att tänka på mig själv i fredags morse. Trött som bara den var jag och satt och talade med en av de manliga kollegorna när jag plötsligt fick för mig att jag bara hade sminkat mig på ett (1)öga. Nämligen hade något hänt på morgonen mellan det att jag sminkade första ögat och andra och plötsligt fick jag alltså för mig att jag bara hade kommit ihåg att sminka ena. Jag fick lite smått panik, men insåg snart att någon rimligtvis borde ha berättat för mig om jag bara hade smink på ena ögat. Då blev det plötsligt pinsamt för jag hade ju givetvis också frågat min manliga kollega om det möjligen var så att jag bara var enögd. Vad han tänkte i det ögonblicket kan jag ju bara sia om...

Inga kommentarer: