söndag, maj 25, 2008

världens underbaraste helg...

I lördags gifte sig lillasyster. Det var så underbart och fantastiskt på alla sätt och vis. Bruden var sagolikt vacker i sin klänning, brudgummen var supersnygg i sin utstyrsel, sonen var jättesöt och superduktig där han stod som näbb vid altaret, tjejen de lejt att sjunga under vigseln sjöng så fantastiskt vacker, kyrkan var vacker. Allt var så fantastiskt vackert. Jag hann inte ens in i kyrkan innan jag började snyfta.

Festen efteråt var också sagolik. Middagen var jättegod. Talen var en perfekt blandning av sentimentalitet och skämt, gästerna var enbart trevliga och vackra att se på, presenterna var jättefina, jag dansade hela kvällen (det visade sig att jag är en fena på foxtrot), barnen var som änglar. Alla hade trevligt. Jag har aldrig varit på en trevligare tillställning.

Min gud vilken fantastisk helg. Jag vill ha igen... och igen... och igen...

1 kommentar:

Anette sa...

Åh, bröllop är ju bara så underbara!! Var alldeles för länge sen jag var på ett sånt...numera är det mest barndop som gäller :)