onsdag, juni 18, 2008

utmanad av Cissy

Jaghar blivit utmanad av Cissy. Här kommer den.

hur lång är du?
Ca 1.65

vilken ögonfärg har du?
blå, grå, gröna

vilken hårfärg har du?
Minns knappt längre, råttfärgat med röda inslag tror jag,

Familj?
japp, två illbattingar och en sambo.

har du någon bil?
förtillfället, nej, vi sålde den igår.

Vilken musik lyssnar du på?
Eric Gadd helst, annars väldigt blandat.

Vem ringde dig senast?
mamma tror jag

Var tror du att du befinner dig om tio år?
jag har ju inte kommit särskilt långt de senaste tio åren så varför skulle jag tro att jag kommer nånstans de nästa?

Vilka städer har du bott i?
Stockholm och Upplands Väsby

Hur många högskolepoäng i det gamla systemet har du?
120 p

Vilket program läste du på gymnasiet?
Samhällsvetenskaplig linje. (på den tiden hette det linje)

Vilken är din favoritglass?
Jag tycker om all glass!!!

Vilka språk kan du förutom svenska?
Jag hankar mig fram hjälpligt på barnspråket, rövarspråket och engelska.

Har du någonsin åkt ambulans?
Jajamen, fast jag var inte den sjuka.

har du fått fortkörningsböter nån gång?
Nä, jag är lagligheten själv.

Favoritdrink?
Strawberry daquiri frozen

Hur gör du för att lufta din ilska?
Skriker som en galning och slår vilt omkring mig.

Vad är du rädd för?
Lösa knappar och trådar.

Hur många år har du jobbat på ditt nuvarnade jobb?
5 år

vilka mänskliga karaktärsdrag kan du bara inte med?
Korkade människor har jag väldigt svårt för.

Hur många tatueringar har du?
Unik som jag är så har jag ingen alls.

Vad ska du göra idag?
Snart ska jag sova tänkte jag.

Inga kommentarer: