torsdag, november 06, 2008

2 dagar kvar

Två dagar kvar och sen ska jag tydligen byta efternamn, hur i hela friden ska jag komma ihåg det??? Jag hade ju kunnat välja att ha kvar mitt gamla men barnen undrar varför vi inte heter samma så jag veknade...

Hur som helst så är det mesta förberett och klart nu. Ska till lokalen i morgon och duka och göra fint bara, och sen är det klart.

Börjar bli lite nervöst, tänk om det inte blir som jag har tänkt mig... I och för sig har jag medvetet låtit bli att tänka mig saker i förväg, men lite förväntningar har man ju...

2 kommentarer:

Miss Persson sa...

Vad kul gumman!!! :D Jag ar ju helt exalterad for din skull! Det kunde jag aldrig tanka mig att ni skulle gifta er :D GRATTIS! Foton i bloggen?! ;) Jag tycker verkligen att jag ska fa se dom *fniss* Kram!!

Anette sa...

Ja, vi vill se bilder! :) Jag hoppas att du/ni får en helt fantastiskt underbar dag på lördag och att solen strålar.

Det där med att komma ihåg nytt efternamn är faktiskt lättare än man tror - bytte för åtta år sen (nope, inte för att jag gifte mig utan för att jag hade ett av landets mest vanliga efternamn och tröttnade...) och det gick snabbare att "lära" sig namnet än att få alla nya papper och kort på plats.

Jättegrattis i förskott och stora varma kramar!!!