torsdag, november 13, 2008

godkänd

Försäkringskassan ringde. De har beviljat min havandeskapspenningsansökan på halvtid. Eftersom jag är sjukskriven på heltid till förlossningen så går sjukskrivningen före så det är därifrån som jag får pengarna. De ville bara ringa och berätta att de handlagt min ansökan och beviljat den ialla fall även om det i praktiken inte innebär någonting. Men detta innebär också att de godkänt min sjukskrivning och att jag inte behöver oroa mig. Gud vad jag är lättad.

2 kommentarer:

Miss Persson sa...

Själv har jag inte hört ett skvatt om min sjukskrivning.. :( Grattis till din iaf - inte trodde jag att de ringde och berättade sånt..

smultronpaj sa...

så länge man inte hör nåt borde det betyda att det är okej, kanman tycka. fast du borde ju ha fått en utbetalning vid det här laget väl?