tisdag, januari 13, 2009

ååååh

Vad arg och sur jag blir när det inte går som jag vill. Känner mig som en blåst blondin och det gillar jag inte. Hur svårt ska det vara att få upp en krokjävel?

Ska sätta upp en sån där bräda med krokar på att ha i hallen och det går bara inte. Pluggen bara försvinner in i väggen och skruvjäveln får inget fäste. Behöver ha annan plugg, antagligen sån där mollyplugg och det vet jag inte om vi har eller var den i så fall finns eller ens hur man bär sig åt för att sätta i den.

Nu måste jag vänta på att mannen kommer hem och kan fixa. Men jag ville ju ha det klart nu. Och jag vill kunna själv, jag är ingen hjälplös fjant. Om pluggen bara försvinner är det ju ingen idé att sätta upp den andra krokbrädan heller, samma lär ju hända med den.

Mutter mutter mutter och suck.

Inga kommentarer: