torsdag, juni 28, 2012

Tirriterad

Wille fick centrumpresentkort när han fyllde år och dessa har jag köpt av honom så att han fick ut kontanter istället. Sammanlagt 700 kronor

Idag skulle jag handla för dem.

Först var jag på Salt. De tog inte emot dem, för de har egna presentkort.

Sen försökte jag på Joy, men hon i kassan visste inte om de tog dem och hur som helst lyckades det inte när hon försökte.

Då åkte jag hem utan inköp och satte mig vid datorn och surfade in på Väsby centrums hemsida. Där kunde jag läsa att presentkortet gäller i alla affärer utom ICA och Systembolaget.

Eh va?

Märkligt med presentkort på ett centrum och så är inga butiker anslutna, fast det står att de är det. Jag vill ha pengarna tillbaka.

Ett lagom sarkastiskt och irriterat mail skickades omedlebart iväg till centrumledningen kan jag säga.

Inga kommentarer: