fredag, juli 06, 2012

Myran Emil

Blev precis påmind om den roligaste historien jag någonsin hört. Hade glömt bort att den fanns. Den är hysteriskt rolig.

Det var en gång en elefant som var ruskigt dum. Det bästa han visste var att stampa i myrstackar och det var i synnerhet en stack som var extra utsatt.

Alla myrorna var mycket trötta på den dumma elefanten och då särskilt myran Emil. De kom överens om att anfalla honom.

Nästa gång elefanten kom och stampade i myrstacken så hoppade alla myrorna upp på elefanten. Han skakade av sig dem ganska lätt men en liten myra hängde kvar. Det var Emil.

När de andra myrorna såg att han hängde där ropade de;
-Stryp honom Emil. Stryp honom!!!!



Gud vad roligt. Jag minns att jag skrattade så jag nästan kissade i byxorna när jag skulle berätta den förut.


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: