fredag, september 14, 2012

Olycksfärg

I våras köpte jag på en Living and room visning två fyrpack med jättesöta koppar i fyra olika färger.

Efter nån vecka kom leveransen och det visade sig att de ljusblåa kopparna i bägge fyrpacken var spruckna.

Jag reklamerade och blev lovad två nya, men de var slut och skulle komma i höst. Allt väl så långt.

Ganska omedelbart kom en blå mugg. Inget fel på den. Jag tänkte att den andra kommer väl i höst som utlovat men för ett par veckor sen hade fortfarande inget kommit så jag ringde dem igen.

Det hade blivit nån miss och de lovade att skicka en ny.

Den kom.

Den var trasig!

Nu har jag fått ringa igen och hoppas nu att det blir tredje gången gillt. Annars blir jag nog galen.

Vad är det med de blåa muggarna? Är det någon olycksfärg eller?

Inga kommentarer: