fredag, september 29, 2006

En sån dag...

Det var jättetrevligt i Malmö. Det var så roligt att träffa systeryster igen och vi bara njöt hela dagarna. Fyra dagar går fort när man har roligt. Samtidigt är det väldigt skänt att komma hem också. Barnen har inte sovit särsklit bra och det har varit rätt påfrestande för allas humör. Lillgumman är den som har varit på bäst humör under resan. Fast det tar hon ut idag verkar det som. Hon är trött och grinig och bara gråter hela tiden. Ingenting duger åt henne idag.

Själv börjar jag känna av en begynnande förkylning. Det värker i nacke och axlar och det kryper i kroppen, svider i halsen och bakom näsan och jag känner mig allmänt tung och eländig. Kanske lillskruttan känner detsamma?

Det är en sån dag idag. Ingen verkar orka något. Storebror är jättetrött och orkar ingenting han heller så honom har jag satt vid en film. Lillgumman har jag nu lagt för andra gången sen vi gick upp vid halv åtta och hon verkar ha somnat redan. Det är ansträngande på resa tydligen.

Inga kommentarer: