onsdag, februari 28, 2007

önskar

  • att jag hade en bärbar dator. Då kunde jag blogga lite oftare
  • att jag hade en chokladkaka. Då hade jag smaskat på den.
  • att jag inte vore så godissugen hela tiden. Då hade jag varit mycket smalare.
  • att jag hade en motionscykel. Då hade jag kanske fått lite motion.
  • att jag hade mera pengar. Då hade jag handlat som en galning.
  • att jag var lite smartare. Då hade jag förstått mera.
  • att dottern har somnat men vaknar snällt om en stund. Då blir hon inte så grinig i kväll.
  • att datorn jag faktiskt har funkade lite bättre. Då kanske jag skulle få till fler inlägg.
  • att det inte var möte på jobbet i kväll. Då hade jag slappat framför tv´n istället.
  • att jag hade 20 kuvert av min servis. Då hade det räckt till alla på lördag.
  • att jag hade massor av snygga kläder. Då slapp jag se ut som en slashas.
  • att de kläder jag har passade. Då slapp jag köpa nya.
  • att jag inte vore så deppig. Då vore livet mycket trevligare.

Inga kommentarer: