lördag, juni 23, 2007

Midsommar

Det blev inget midsommarfirande för oss i år.
Tror ni inte att jag åkte på magsjuka igen också? I torsdags morse vaknade jag och mådde så j.vla illa. Sen spydde jag hela förmiddan och sov sen hela dagen fram till åtta på kvällen. Nu börjar jag så långsamt återhämta mig.

Vi skulle ha åkt till landet och träffat min syster som kommit upp från malmö där hon bor, men det blev som sagt inget med det. Vi fick stanna hemma istället och lalla runt i världens stökigaste hus. Jättekul. Ingen nubbe ingen sill men jordgubbar hade vi i alla fall. Fast jag var inte särskilt sugen måste jag erkänna.

Nu måste det väl ändå vara slut på alla sjukdomar. Nu har jag semster i 3 veckor, hoppas jag hinner återhämta mig på dem. Hoppas jag får igång lite blogglust också.

1 kommentar:

Camillas lockar sa...

Allvarligt! Magsjuka så här års också?! Din stackare. Hoppas det är slut på det nu. Resten av året.