tisdag, maj 20, 2008

dröm

Drömde i natt att jag satt på rast på jobbet. Plötsligt springer min lillasyster in och slänger sig i famnen på mig. Plötsligt är hon inte min lillasyster utan min dotter. En kompis till sambon kommer in och tar henne ifrån mig och stoppar ned henne i en vak som är fylld av vaniljkräm. Jag får panik och ska rädda henne men jag har en stor och tung ryggsäck på ryggen som jag inte kan få av mig och hon sjunker allt djupare ned i vaniljkrämen...

Då vaknade jag.

Vad betyder nu detta?

2 kommentarer:

Herr R sa...

Det lät som något som en drömtydare kan vaska fram hemligheter ur...till vaniljkrämen. Men sen...ptja...jag tror du var hundrig helt enkelt!

skriverier.blogspot.com

Anonym sa...

Du kanske helt enkelt är lite rädd att förlora din syster nu när hon ska gifta sig?