fredag, augusti 07, 2009

Jag kan ju nästan allting (utom att åka slalom)

Jag är precis som Lotta på bråkmakargatan. Jag kan nästan allting. Utom då kanske att åka slalom, precis som Lotta



Det är faktiskt inte klokt vad jag kan mycket. Fastän jag ofta inbillar mig att jag inte kan och inte kommer att klara och det kommer aldrig att hända så har jag ju faktiskt lyckats med massvis av saker i mitt liv. Trots att jag inte trodde det har jag ju skaffat körkort, jag har ett hus (som jag fått låna av banken iof men ändå) jag har högskoleutbildning och jobb, jag har bil, jag har tre underbara barn (oftast) och jag är gift. Det är ju prestationer bara det. På det har jag ju dessutom lyckats sluta röka och nu har jag ju börjat springa också. Och det är på springfronten som jag nu har lyckats så bra. I går sprang jag två varv i vikspåret. det hade jag aldrig trott om mig själv. Om jag bara försöker kan jag ge mig på att jag kan åka slalom också.

Inga kommentarer: