söndag, september 30, 2012

Frisk

Mår mycket bättre nu.

I morse tyckte jag att jag mådde sämre, huvudvärken från hell och snor i hela skallen. Men successivt har jag mått bättre och bättre.

På eftermiddagen mådde jag så pass bra att jag kände mig söndagsuttråkad som vanligt. Jag tog således med mig dottern och gick på bio. Mysigt att göra något bara hon och jag som omväxling.

Vi såg Modig.

Har ni inte sett den så gör det. Både jag och jullegullan tyckte att den var bra.

Synd bara att det är så rackarns obekvämt med 3Dbrillor. Särskilt när man måste ha dem utanpå sina vanliga brillor. Av självklara skäl får ni ingen bild på det spektaklet.

Efter det har jag orkat vika tvätt och städa hallen. Nu är jag med andra ord frisk igen.

Vilken tur!


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: